Logosmall
Logo
Veel gestelde vragen
1 Levertijd en bezorging
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen voor 15:00 uur geplaatst, worden doorgaans binnen 48 uur geleverd (m.u.v. het weekend).
1.2 Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben tijdens aflevering?
Als je niet thuis bent, wordt het pakket nog een tweede maal aangeboden en soms nog een derde maal. Kan het pakket dan nog niet afgegeven worden, wordt deze geretourneerd naar de afzender.
1.3 Kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een Track & Trace code zodra je pakket door de pakketdienst verwerkt is. Zo kun je je pakket tot aan de deur volgen.

1.4 Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?
Je bestelling wordt verzonden wanneer alle producten leverbaar zijn. Mocht je de voorradige producten eerder willen ontvangen, stuur dan even een mail naar klantenservice@wezan.nl dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
1.5 Is leveren in het buitenland ook mogelijk?
Ja, dit is zeker mogelijk!
Naast Nederland leveren we ook in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Engeland.
1.6 Ik heb mijn bestelling ontvangen maar deze is niet compleet. Wat moet ik doen?
Stuur dan een mail naar klantenservice@wezan.nl en vermeld hierbij je ordernummer. Geef duidelijk aan wat er niet klopt en stuur een foto van het pakket mee zoals je deze hebt ontvangen.
2 Bestellen
2.1 Hoe vind ik het product dat ik zoek?

Je kunt op verschillende manieren een bepaald product vinden:

        - Kies de passende categorieën op de home pagina en bekijk de geselecteerde producten.
        - Je kunt ook de populaire producten op de home pagina bekijken.

Heb je moeite met het maken van een keuze of twijfel je over welk product je het best kunt bestellen? Stuur dan een mail naar klantenservice@wezan.nl en wij helpen je graag bij het maken van de juiste beslissing.
2.2 Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Dit is heel simpel. Volg onderstaande stappen.

Zoek het product dat je wilt bestellen
Klik op de knop "In winkelwagen"
Klik links in het scherm op "Ga verder met winkelen" om meer producten toe te voegen of klik rechts onder op de knop "Bestelling afronden"
Als je bestelling compleet is, vul je je gegevens in en doorloop je alle stappen
Na bevestiging van stap 3 (Betaalmethode) kun je je bestelling NIET meer wijzigen!
Kies je gewenste betaalmethode, vink de vakjes aan en klik op de knop "Kopen" om de betaling af te ronden
2.3 Wat zijn de verzendkosten?
De hoogte van de verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van je bestelling en het land van verzending.

Wanneer je een product in je winkelwagen hebt geplaatst, kun je links onderin het scherm een indicatie van de verzendkosten zien.

Voor de exacte verzendkosten per gewicht en land zie onderstaand schema.


NEDERLAND BEL/DUI FRA/GB/LUX
Gewicht (kg) Kosten Gewicht (kg) Kosten Gewicht (kg) Kosten
0 - 4,9  € 6,95 0 - 4,9  € 8,95 0 - 4,9  € 25,00
5 - 9,9  € 7,95 5 - 9,9  € 9,95 5 - 9,9  € 35,00
10 - 19,9  € 9,95 10 - 19,9  € 12,95 10 - 19,9  € 45,00
20 - 29,9  € 12,95 20 - 29,9  € 19,95 20 - 29,9  € 55,00
30 - 49,9  € 19,95 30 - 49,9  € 39,90 30 - 49,9  € 79,80
50 - 99,9  € 34,95 50 - 99,9  € 70,00 50 - 99,9  € 140,00
100 - 199,9  € 42,50 100 - 199,9  € 85,00 100 - 199,9  € 170,00
200 - 299,9  € 65,00 200 - 499,9  € 190,00 200 - 499,9  € 380,00
300 - 399,9  € 85,00 500 - 1200  € 300,00 500 - 1200  € 600,00
400 - 499,9  € 95,00
500 - 1200  € 150,00
2.4 Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan zeker.
Om de bestelling af te ronden, moet je je gegevens invullen.
Vink links onderin 'Verzend naar een ander adres' en klik vervolgens rechts onderin op 'Volgende stap'
In het volgende scherm kun je het aflever adres opgeven.
2.5 Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Er kunnen alleen wijzigingen in een bestelling worden aangebracht wanneer deze nog niet betaald is.
Betaalde orders kunnen wij niet meer veranderen.

Wijzigingen kun je doorgeven via klantenservice@wezan.nl Vermeld hierbij je ordernummer. Geef duidelijk aan wat er gewijzigd moet worden. Wij passen dit dan aan en je ontvangt een nieuwe orderbevestiging.

Annuleren is mogelijk wanneer een bestelling nog niet is betaald. Stuur ons een mail en we zullen de order annuleren. Zolang de onbetaalde order in ons systeem staat, ontvang je betaalherinneringen.

Heb je de bestelling al wel betaald maar je wilt er toch vanaf zien?
Zolang het pakket nog niet is verzonden, kunnen we gewoon het aankoopbedrag terugstorten op je rekening.
Is het pakket al verzonden, dan zul je het pakket moeten retourneren.

Lees hier hoe je producten kunt retourneren >>>
Neem contact op
* Verplichte velden